Aktuelno iz kulture

Završen konkurs za izbor kompozicija koje će se takmičiti na "Pesmi za Evroviziju"

Komentari
Završen konkurs za izbor kompozicija koje će se takmičiti na "Pesmi za Evroviziju"
Završen konkurs za izbor kompozicija koje će se takmičiti na "Pesmi za Evroviziju" - Copyright Prinstscreen YouTube/RTS Prikazuje

Autor: RTS

13/11/2024

-

16:57

veličina teksta

Aa Aa

Konkurs Radio televizije Srbije za izbor kompozicija koje će se takmičiti na nacionalnom izboru predstavnika Srbije za Eurosong 2025. godine u Švajcarskoj završen je 10. novembra, a sredinom decembra trebalo bi da bude objavljena lista onih koji su se plasirali u "Pesmu za Evroviziju".

Prema pisanju RTS-a, na konkurs se prijavilo 222 takmičara, a urednica festivala Olivera Kovačević i muzički urednik Uroš Marković kažu da sada predstoji težak posao da od tog broja odaberu 28 takmičara koji će nastupiti u polufinalima.

"'Pesma za Evroviziju' iz godine u godinu je sve popularnija. Prošlogodišnje finale pratilo je 1.750.000 ljudi preko televizije i još 450.000 preko YouTube-a. Sve zajedno to je više od dva miliona ljudi. Ove godine smo u pregovorima sa 'Pesmom Evrovizije' da finale izbora za srpskog predstavnika se prenosi i na njihovom zvaničnom kanalu", kaže Marković za javni servis.

Prema njegovim rečima, "Pesma za Evroviziju" (PZE) daje takmičarima veliku šansu za promociju, jer je medijski ispraćeno i veoma gledano.

"Karijere mnogih sada poznatih izvođača počele su na PZE, a to što je takmičenje sve gledanije govori da smo pronašli trasu kojom treba da idemo i da svake godine pravimo iskorak i u vizuelnom i u sadržinskom smislu", navela je Olivera Kovačević.

Otkriva i da za predstojeće takmičenje ima jako dobrih prijava i mnogo poznatih izvođača, ali da ne može da ih imenuje jer će ih selekciona komisija početkom decembra ocenjivati i onda će biti napravljena lista onih koji su prošli dalje.

"Najbolje je kada ponudite lepezu žanrova, od etna, preko roka i popa, pa do metala. Tako je i na 'Evrosongu', svake godine pokušavaju da nađu recept. Jedne godine osvoji 'Maneskin', pa naredne svi sviraju nešto slično. Ove godine je pobedio Nemo, verovatno će naredne neki pokušavati u tom fazonu nešto", dodaje urednica takmičenja.

Ovogodišnji slogan takmičenja je "Lepota će spasiti svet", a za produkcij, vizuelni identitet i binu odgovoran je "Sky Music".

AI Preporuka

Komentari (0)

Kultura