Biznis vesti

Od smrti Đorđa Armanija porasla potražnja za odećom koju je kreirao

Komentari
Od smrti Đorđa Armanija porasla potražnja za odećom koju je kreirao
Od smrti Đorđa Armanija porasla potražnja za odećom koju je kreirao - Copyright Anne-Christine POUJOULAT / AFP / Profimedia

Autor: Tanjug

05/09/2025

-

21:01

veličina teksta

Aa Aa

Nakon što je italijanski modni dizajner Đorđo Armani preminuo u četvrtak, porasle su onlajn pretrage za originalnom odećom koju je on kreirao pre 20 i više godina, a mnogi su pretraživali internet prodavnice polovne odeće u potrazi za njegovim kreacijama, javlja Reuters.

Armanijeva kompanija je proizvodila sve, od skupih luksuznih odela do skromnijih farmerica i sportske odeće pod brendom "Emporio Armani".

Pretrage koje sadrže reč "Armani" na Vintedu, najvećem evropskom tržištu polovne odeće, bile su juče skoro tri puta veće od proseka, nakon vesti o Armanijevoj smrti, potvrdio je portparol Vinteda.

Američki sajt za preprodaju luksuzne odeće TheRealReal je saopštio da su pretrage za Armanijevim kreacijama juče porasle za 212 odsto, u poređenju sa danom pre toga.

I na Guglu su pretrage za vintage Armani od juče u porastu, prema podacima Gugl trendova, sa posebno velikim interesovanjem u Armanijevoj rodnoj Italiji i u Velikoj Britaniji.

Na aplikaciji za polovnu modu "Vestiaire Collective", korisnici

Širom Evrope su danas oglašavali svoje komade odeće kreatora Đorđa Armanija na prodaju, a cene su se kretale od 281 evra za crni svileni blejzer iz 1990-ih, do kožne jakne iz 2002. godine za 657 evra.

Đorđo Armani je preminuo u 92. godini, saopštila je u četvrtak Armani grupa.

Komentari (0)

Biznis